Ya es oficial: Antoniu Roca ha renovado con el Espanyol. El centrocampista de La21, que formará parte de la primera plantilla, ha prolongado su compromiso con el club hasta 2028. El propio club lo ha confirmado mediante un comunicado oficial.
✍️ OFICIAL | 𝐀𝐍𝐓𝐎𝐍𝐈𝐔 𝐑𝐎𝐂𝐀 𝟐𝟎𝟐𝟖
El jugador blanc-i-blau amplia la seva vinculació amb l’#RCDE.
Contents per tu, Antoniu! 👏
— RCD Espanyol de Barcelona (@RCDEspanyol) August 19, 2025
Antoniu Roca celebra su ‘fichaje’ por el primer equipo con premio: el futbolista ha renovado hasta 2028 su prolongación con el Espanyol. Desde que llegó al juvenil, el centrocampista ha ido quemando etapas hasta llegar al primer equipo de la mano de un Manolo González que ha ido contando con él hasta hacerle hueco en el primer equipo. Además, hay que destacar que el canterano es una pieza fundamental para el técnico y un jugador habitual en los choques pericos.
Así lo ha confirmado el propio club:
“Si fa uns dies va ser Roger Hinojo qui va certificar la seva continuïtat al RCD Espanyol, avui és Antoniu Roca qui seguirà lligat al conjunt blanc-i-blau fins al 2028, després de l’ampliació de contracte que ha signat amb el club.
Roca, que va arribar al Juvenil B de l’Espanyol procedent del CF Damm, s’ha convertit en una decidida aposta del club pels futbolistes del seu planter. L’atacant de Martorell, als seus 22 anys, ha completat el procés formatiu previst al conjunt blanc-i-blau que l’ha portat a alternar la temporada passada el filial amb el primer equip. De fet, va debutar a la Lliga, com a blanc-i-blau, a la primera jornada, a Valladolid i setmanes més tard, a la ronda de la Copa del Rei, davant el San Tirso.
Aquesta temporada, inclòs ja a la plantilla professional, espera seguir evolucionant professionalment sota la disciplina blanc-i-blava, després de l’esperançador bagatge aconseguit l’any passat al primer equip”.
El futbolista, en declaraciones a los medios oficiales de la entidad, reconoce que ha hecho realidad “un sueño”. El Espanyol le ha dado la oportunidad “de ser profesional con el primer equipo” y recuerda la evolución que ha tenido desde que llegó al Juvenil B.
Asimismo, destaca que esta nueva etapa “es una exigencia que ha de permitir que dé un punto adelante y que mantenga el crecimiento que he tenido este año. He de seguir aportando mi granito de arena al equipo para conseguir nuestros objetivos. He dado los pasos que tenía de dar y he seguido el camino que tocaba”.